PUNT DE REGISTRE D’USUARI CERTIFICAT ELECTRÒNIC
Gavarda es Punt de Registre d’Usuari de la ACCV (Signatura Digital)
La Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) és l’Ens Prestador de Serveis de Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana. Els interessats a sol·licitar un certificat digital han de dirigir-se a qualsevol dels Punts de Registre d’Usuari (PRU) que existeixen a la Comunitat Valenciana, i en aquest cas l’Ajuntament de Gavarda, és un d’ells. Pots sol·licitar tant l’alta com la revocació d’un Certificat.
Què és el ” Certificat Digital “?
És un programa que s’instal·la en el navegador Web de l’ordinador.
Els Certificats Reconeguts per a Ciutadans emesos per la Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana es poden utilitzar per a:
La identificació d’usuaris davant serveis telemàtics (Oficina Virtual de l’Agència Tributària, Oficina Virtual de la Seguretat Social, Oficina Virtual del Cadastre, etc.) i la signatura electrònica i el xifrat de documents en aquestes aplicacions.
Signar i xifrar missatges de correu electrònic segur.
Com pots sol·licitar-ho?
La sol·licitud del certificat digital és presencial i com a sol·licitant hauràs d’identificar-te mitjançant el D.N.I, N.I.E o passaport espanyol, en vigor (ha d’aportar original i fotocòpia). A l’Ajuntament pots realitzar la sol·licitud en horari d’oficina. Normalment el podràs obtindre la teua “signatura digital” el mateix dia de la seua sol·licitud.
Per a la tramitació del certificat, serà necessari un dispositiu USB on poder guardar la signatura digital generada.
Per a què et serveix?
Els Certificats Reconeguts de Ciutadà en Suport Programari emés per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV) et permeten signar i xifrar missatges de correu electrònic segur, la identificació d’usuaris davant serveis telemàtics, la signatura electrònica i el xifrat de documents en tota mena d’aplicacions.
Alguns exemples d’ús són la Seu Electrònica de l’Agència Tributària, la Seu Electrònica de la Seguretat Social, la Seu Electrònica del Cadastre, la Seu Electrònica Generalitat, etc.
Per a més informació sobre el procediment de Sol·licitud de signatura o certificat digital de la ACCV generació de la signatura digital de l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana. Informació detallada: http://www.accv.es
Què se li entrega al sol·licitant?
El contracte de certificació: El sol·licitant ha de llegir-lo i signar dues còpies, una per a ell i una altra per a la ACCV.
Guia d’Instal·lació amb codi. El codi té una validesa de 15 dies naturals.
A més de Gavarda, puc anar a altres PRU?
Sí, troba’ls en :http://www.accv.es/ciudadanos/puntos-de-registro-de-usuario/
Per a més informació contacte amb:
El telèfon d’atenció de la ACCV: 902482481
Visite http://www.accv.es
Sol·licita el teu Certificat Electrònic a l’Ajuntament de Gavarda.